Moduł Projekty to jeden z elementów systemu ERP, który odpowiada za zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa. Możliwość gromadzenia w jednym miejscu wszystkich niezbędnych danych i dokumentów ułatwia skuteczną realizację projektów. Program do zarządzania projektami enova365 pomoże również stworzyć raporty, na podstawie których można nadzorować i rozliczać postępy.
Zarządzanie projektem
Dzięki temu, że enova365 jest dostępna również w wersji mobilnej, możliwe jest przeglądanie wszystkich projektów w dowolnym miejscu, co daje szybki dostęp do danych.
Moduł Projekty, to również zarządzanie budżetem inwestycji. Dzięki niemu można sprawdzić prawdopodobieństwo realizacji budżetu według zrealizowanych i planowanych pozycji. Można planować swój budżet zarówno w ujęciu wartościowym, jak i ilościowo-wartościowym. To pozwala trafnie ocenić plan biznesowy oraz przeprowadzić ewaluację.
Kontrola budżetu projektu
Moduł Projekty enova365 zapewnia dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych z projektem w jednym spójnym systemie. Dzięki temu można przypisać koszty lub przychody z dokumentów dostępnych w bazie do konkretnego projektu. Pozwala to planować koszty i przychody w krótszych i dłuższych okresach. Program do zarządzania projektami umożliwia dostęp do dokumentów handlowych. Dzięki temu możesz weryfikować zamówienie zgodnie z założeniami.
Główne funkcje związane z budżetowaniem projektów to:
- tworzenie budżetu dla projektu,
- planowanie kwot kosztów i przychodów,
- kwalifikacja kosztów, wprowadzanie korekt,
- kontrola kwot zrealizowanych,
- tworzenie schematów podziałowych dla dokumentów, które umożliwiają automatyzację procesu przypisywania dokumentów do projektów.
Przepływ dokumentów
Oprogramowanie do zarządzania projektami enova365 jest zintegrowane z modułem CRM, co zapewnia łatwy dostęp do funkcjonalności, które umożliwiają tworzenie, zarządzanie i utrzymywanie relacji z Klientami. Pozwoli to na płynny obieg kilku procesów w obrębie wielu projektów.