bezpłatna konsultacja

28 kwietnia 2022

Jak dostosować systemy IT do wymogów RODO?

Nowoczesne systemy informatyczne już dawno przestały być domeną wyłącznie dużych firm. Obecnie coraz więcej średnich i małych przedsiębiorstw zdaje sobie sprawę z tego, że aby sprawnie działać na rynku, skutecznie zarządzać danymi, przebiegiem informacji wśród pracowników oraz relacjami z klientami niezbędne jest zastosowanie odpowiednich narzędzi. Zaliczamy do nich przede wszystkim programy CRM. To między innymi dzięki nim małe firmy mogą prężnie funkcjonować, nie ustępując w niczym większym przedsiębiorcom. Inteligentne systemy sprzyjają w sukcesywnym pozyskiwaniu klientów i utrzymywaniu stałych relacji z nimi. To jeden z wielu powodów, dla których odpowiednio zaprojektowany system CRM może okazać się solidnym wsparciem dla małej firmy.

Nowoczesne systemy informatyczne już dawno przestały być domeną wyłącznie dużych firm. Obecnie coraz więcej średnich i małych przedsiębiorstw zdaje sobie sprawę z tego, że aby sprawnie działać na rynku, skutecznie zarządzać danymi, przebiegiem informacji wśród pracowników oraz relacjami z klientami niezbędne jest zastosowanie odpowiednich narzędzi. Zaliczamy do nich przede wszystkim programy CRM. To między innymi dzięki nim małe firmy mogą prężnie funkcjonować, nie ustępując w niczym większym przedsiębiorcom. Inteligentne systemy sprzyjają w sukcesywnym pozyskiwaniu klientów i utrzymywaniu stałych relacji z nimi. To jeden z wielu powodów, dla których odpowiednio zaprojektowany system CRM może okazać się solidnym wsparciem dla małej firmy.

 

  1. Zwiększenie konkurencyjności na rynku. Obecnie na rynku, szczególnie w świecie internetowej, niekoniecznie liczy się wielkość firmy. Odpowiednio dopasowany CRM i umiejętne wykorzystywanie jego potencjału w praktyce może znacząco wesprzeć rozwój biznesu bez względu na jego wielkość czy skalę prowadzonych działań. Konieczne jest jednak zastosowanie takie narzędzia, które pozwoli na gromadzenie niezbędnej wiedzy, a następnie jej umiejętne przetwarzanie. Na tej podstawie można precyzyjnie rozpoznawać potrzeby klientów i trafiać do nich z dopasowaną ofertą. CRM jest idealnym narzędziem do tego.
  2. Wysoki poziom obsługi klienta. Programy CRM pozwalają na łatwy i szybki dostęp do danych klientów. W CRM można zebrać w jednym miejscu wszystkie kluczowe informacje o kliencie. W rezultacie można znacznie sprawniej zarządzać sprawami każdego pojedynczego klienta. Wpływa to na wysoki poziom obsługi, co ma bezpośrednie przełożenie na ilość pomyślnie zrealizowanych celów sprzedażowych. Jest to ogromna pomoc w codziennych działaniach pracowników, którzy mają dostęp do wszystkich danych na temat przeprowadzanych w firmie transakcji, co jest istotne szczególnie w przypadku długofalowej współpracy z klientami.
  3. System dopasowany do potrzeb. Systemy CRM wdrażane przez firmę Set IT to nowoczesne programy, które zawsze dopasowywane są do potrzeb konkretnej firmy oraz wymogów branży. To system dopasowuje się do twoich oczekiwań i specyfiki prowadzonych działań, nigdy odwrotnie. Dużą zaletą nowoczesnych systemów CRM jest ich modułowa budowa. Dzięki temu można je sukcesywnie rozbudowywać wraz z rozwojem firmy.
  4. Kompleksowe wsparcie w organizacji pracy i obsłudze klienta. Nowoczesne rozwiązania informatyczne takie jak programy CRM skutecznie wspierają działania firm w całym obszarze związanym z organizacją i obsługą Klienta – począwszy od pierwszego kontaktu, aż po dokonanie sprzedaży i dalszą obsługę posprzedażową czy serwisową. Dzięki temu można znacząco odciążyć pracowników w ich codziennych działaniach.
  5. Redukcja kosztów prowadzenia biznesu. Programy CRM to korzyści wynikające nie tylko ze sprawnego zarządzania organizacją pracy i relacjami z klientami, ale również szansa na generowanie realnych zysków. CRM pozwala na skuteczne zmniejszenie kosztów pozyskania nowych klientów. Jest to cecha najbardziej doceniana przez małe firmy, które nie dysponują tak dużym budżetem, jak wielkie przedsiębiorstwa. Systemu CRM znacząco usprawniają działania związane z utrzymywaniem dobrych relacji z dotychczasowymi klientami, a jednocześnie są zorientowane na pozyskiwanie nowych.

 

 

 

 

Zapytaj o wycenę - Skontaktuj się z ekspertem

zadzwoń: 604 44 66 33