bezpłatna konsultacja

28 kwietnia 2022

Budowanie firmowej strony www – krok po kroku

Stworzenie profesjonalnej strony firmowej to nie lada wyzwanie. W tej kwestii ważną rolę odgrywa komunikacja z klientem, który często chce najpierw przedstawić swoją wizję stronę. Ważne, aby już na początku współpracy klient określił się, czy interesuje go pełnowymiarowa strona, czy landing page, który będzie niejako wizytówką firmy.

Stworzenie profesjonalnej strony firmowej to nie lada wyzwanie. W tej kwestii ważną rolę odgrywa komunikacja z klientem, który często chce najpierw przedstawić swoją wizję stronę. Ważne, aby już na początku współpracy klient określił się, czy interesuje go pełnowymiarowa strona, czy landing page, który będzie niejako wizytówką firmy.

 

 Co jest ważne na stronie?

Jeśli klient decyduje się na zbudowanie strony internetowej, może być oparta o moduł WordPress lub specjalnie zaprojektowana. Równie ważny jest wybór serwera i domena, na której stanie strona. Ze względu na pozycjonowanie w Google dobrze jest nabyć domenę, która ma już historię. Nie mniej ważny jest graficzny wydźwięk strony, który musi być harmonijny i spójny.Odpowiednio dobrane zdjęcia i grafika potrafią równie mocno zachęcić, jak i zniechęcić do przeglądania strony. Na stronie nie może zabraknąć również wtyczek do mediów społecznościowych, które dobrze wypromują w nich naszą firmę w internecie. Obecnie bardzo istotne jest, aby nie zapominać również o odbiorcach, którzy korzystają z urządzeń mobilnych. Stworzenie responsywnej strony jest wręcz koniecznością w czasach, gdy tak wiele osób korzysta ze smartfonów i tabletów.

 

Przede wszystkim content 

Decydując się na budowanie strony firmowej, musimy mieć na uwadze, jak ważne są treści na niej zawarte, zarówno wizualnie, jak i merytorycznie. Zlecenie pisania tekstów odpowiednio przygotowanej osobie jest więc niezwykle istotne.Chodzi tu bowiem o przedstawienie oferty firmy w sposób wyczerpujący i przystępny dla odbiorcy.Strona może być profesjonalnie przygotowana pod względem technicznym i wizualnym, ale źle dobrane teksty potrafią zepsuć cały efekt. Podobnie w przypadku bloga, który powinien pojawić się na stronie. Źle dobrane, nieciekawe teksty mogą zniechęcić potencjalnego klienta do zakupu. Ważne jest tutaj, aby przedstawić ciekawe, a nawet fascynujące dla czytelnika tematy.

Bezpłatna konsultacja - Skontaktuj się z ekspertem

zadzwoń: 604 44 66 33